Life

Tagged by Sou

1. What were you doing at 7am this morning?
Just heading to bed *yawn* my sleeping pattern is messed up

2. What were you doing 30 minutes ago?
Watching Australian Soap Operas lol

3. What will you be doing 3 hours from now?
Doing some programming on a project I have in mind

4. What is the last thing you said aloud?
Guess what! I got a new job!

5. What is the best ice cream flavor?
Ben & Jerry’s Chocolate Fudge Brownie

6. What was the last thing you had to drink?

Diet Coke

7. What are you wearing right now?
Blue Jeans and Turquoise Tee

8. Have you bought any new clothing items this week?
Nope

9. What’s the last sporting event you watched?
Hmm…. Barcelona vs. Celtic football match

10. Do you have a tan?
I’m as white as a bottle of laban!

11. Do you drink your soda from a straw?
Depends on how lazy I’m feeling

12. Are you someones best friend?
Yes :D

13. Last person you talked to on the phone?
My mom

14. Have you met anyone famous?
Don’t think so

15. Last song you listened to?
Missing You ~ Trey Songz

16. Are you jealous of anyone?
I wouldn’t call it jealously, just envy

17. Is anyone jealous of you?
Don’t think so

18. Do you eat healthy?
Can cow’s fly? No!

19. Do you hate anyone right now?
I never hate, just get pissed off

I Tag: [Angela], [Ansam], [Dreamy Eyes], [LaialyQ8], [Missy], [NoNo], [Pearls] and [Puteri]

You Might Also Like

7 Comments

  • Reply
    Sou
    February 28, 2008 at 8:48 pm

    Missing You! I was listening to that too!

    As white as a bottle of laban, HAHAHAHAHA! Funny! :)

  • Reply
    Marzouq
    February 28, 2008 at 9:33 pm

    Interesting… veryyy intewesting….

  • Reply
    missy
    February 29, 2008 at 11:49 am

    YAY! me tagged!! ;p

  • Reply
    ananyah
    February 29, 2008 at 8:48 pm

    @Sou – hahaha and I hate the stuff! I wanna be chocolate milk!

    @Marzouq – shut up :P

    @missy – haha yesh u are!

  • Reply
    Jacqui
    March 1, 2008 at 5:34 pm

    I dont like tags :s

  • Reply
    Ansam
    March 1, 2008 at 8:23 pm

    I did it hehehe…

  • Reply
    Blue Ice Envy
    April 1, 2008 at 2:10 am

    Interesting. Love your lips picture.

  • Leave a Reply